Echipa

1536669_649416931773193_2820063053523343919_n

RAMONA ANA, fondator si director Ramy’s Kids

Absolventa a liceului pedagogic “Elena Cuza” din Bucuresti, Ramona Ana este cadru didactic cu experienta in invatamantul prescolar si scolar, de stat si privat. A colaborat si predat atat in invatamantul romanesc cat si in cel britanic (International School of Bucharest in Romania si Wessex Primary School in Maidenhead, Marea Britanie). A implementat la Ramy’s Kids o metoda unica de predare a limbii engleze, ce imbina curriculumul romanesc cu cel britanic.

„Proiectul de suflet <<Ramy’s Kids>> a venit natural, din dorinta de a oferi copiilor o educatie armonioasa, in care copiii sa se dezvolte in functie de abilitati si aptitudini, sa isi descopere si valorizeze potentialul individual. “ Cred in diferentierea metodelor in educatie. Copiii sunt diferiti prin unicitatea lor, iar scopul unui dascal bun este de a sprijini copilul in a-si gasi propria mina de aur si de a-i insufla curaj si incredere in a-si explora potentialul.”

13934906_10208878193305402_4938870183801728303_n

DANIELA STANESCU, profesor de limba engleza si germana, director adjunct

Absolventa a Facultatii de Litere, sectia de germana-engleza, Daniela Popa este pasionata de predat si lucrul cu copiii. La Ramy’s Kids este profesoara de limba engleza si de limba germana, iar copiii o indragesc foarte mult. “A preda copiilor nu inseamna doar a transmite cunostinte, ci a trezi in copil o curiozitate si o bucurie de a explora si asimila ceea ce il incanta din jur. Profesorul este cel care ambaleaza cunostintele intr-un mod jucaus si distractiv, astfel incat copilul este bucuros sa invete.”

poza-site-mama

DUMITRA ANA, invatatoare, gradul 1

Doamna Ana este invatoarea cu cea mai solida experienta in invatamant si ne bucuram sa o avem alaturi. Absolventa a liceului pedagogic, cu toate gradele didactice obtinute, doamna Ana are peste 40 de ani vechime in lucrul cu copiii claselor I-IV, si ii place sa initieze copiii in tainele matematicii, sa gandeasca critic si sa isi depaseasca limitele.

TATIANA VASILESCU, profesor invatamant primar si prescolar

WhatsApp Image 2021-02-26 at 19.59.09

Absolventa a Liceului Pedagogic ” Matei Basarab” si a Facultatii de Stiinte ale Educatiei din Bucuresti, cu un master in Managementul Educational si unul in Tehnologii Didactice asistate pe calculator, cu gradul didactic 2 obtinut, Tatiana si-a dorit de la o varsta foarte frageda sa devina „dascal”, inca din vremea copilariei, cand juca rolul invatatoarei.

„Ca învățător, dar și ca educator, urmăresc să creez un mediu cât mai atractiv pentru copii, îmi doresc ca împreună cu ei să descoperim tainele acestei minunate lumi și să ne bucurăm de ea prin nenumărate jocuri, activități, diverse experiențe menite să le formeze abilități, aptitudini, atitudini care să contribuie la o dezvoltare multilaterală atât pe plan fizic, cât și psihic, social și emoțional. În tot acest timp petrecut împreună, ele vor fi acumulate într-un <bagaj> care va însoți copilul de-a lungul vieții sale. Mă încântă rolul de îndrumător, pe care mi-l exercit cu multă dragoste și dăruire.”

RODICA BUCUR, profesor invatamant primar si prescolar

WhatsApp Image 2021-03-07 at 09.20.32

Absolventa a Liceului Pedagogic „Matei Basarab”, a Facultatii de Litere din Universitatea Bucuresti, cu un master in Management Educational si gradul didactic 2 obtinut, Rodica lucreaza in atat in invatamantul de stat, cat si la noi la after-school, unde coordoneaza clasa 0 „Busy Bees” impreuna cu Tatiana. Adora sa implice copiii in activitati practice, in care copiii experimenteaza cu simturile lor, acesta fiind un mod mult mai eficient de invatare activa.

ANCA FLOREA, profesor invatamant primar

IMG-20210221-WA0001

Absolventa de liceu pedagogic, licentiata si cu master in Limba si Literatura Romana, cu pregatirea curenta a unui doctorat  si cu numeroase cursuri de formare absolvite, Anca inca are timp sa predea in invatamantul de stat si sa coordoneze  grupa „Little Scientists” la Ramy’s Kids.

„Rolul meu este formarea-dezvoltarea personalitatii umane, implicit construirea unor situatii educative centrate asupra elevului, pentru ca acesta sa isi valorifice pe deplin resursele proprii”.

Pasionata de educatie, Anca citeste si dezbate multe povestiri educative impreuna cu copiii si pune accentul pe rezolvarea corecta a temelor prin propriul efort, in acelasi timp motivand elevul sa se autodepaseasca, sa incerce mai mult, caci acesta este rolul lui invatator.